Cele drugiej edycji kampanii

Home  /  Cele drugiej edycji kampanii

#PacjenciMająMOCgłosu i chcą wziąć udział w publicznej debacie

Celem drugiej edycji kampanii #MocKomorek jest pokazanie terapii komórkowych z perspektywy pacjentów. W tej odsłonie poznamy prawdziwe historie pacjentów oraz dowiemy się, w jaki sposób sami pacjenci definiują poprawę jakości funkcjonowania po zastosowaniu terapii komórkowej, która z kolei przekłada się na poprawę jakości ich życia, oraz jak obecnie wygląda system wsparcia pacjenta, który podjął się Potwierdzonej Terapii Komórkowej.

W ramach obecnej edycji #PajcenciMająMOCgłosu publikowane będą cykliczne materiały filmowe z udziałem pacjentów, lekarzy prowadzących, a także pozostałych specjalistów, którzy na co dzień wspierają pacjentów podczas wielowymiarowej rehabilitacji.

Nie zabraknie także głosu uznanych ekspertów ze świata medycyny, nauki i organizacji pacjentów, którzy wzięli udział w pierwszej edycji kampanii:

-prof. dr hab. Krzysztofa Kałwaka z Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu;

-prof. zw. dr hab. n. med. Marcina Mycko z Kliniki Neurologii Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie;

Nie zabraknie także głosu uznanych ekspertów ze świata medycyny, nauki i organizacji pacjentów, którzy wzięli udział w pierwszej edycji kampanii:

-dr hab. n. med. Magdaleny Chrościńskiej -Krawczyk z Kliniki Neurologii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie;

-prof. dr hab. Ewy Zuby-Surmy z Pracowni Biotechnologii Komórek Macierzystych w Małopolskim Centrum Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie

-Stanisława Maćkowiak, prezesa Federacji Pacjentów Polskich.

Organizatorem kampanii społecznej jest Instytut Komunikacji Zdrowotnej, a patronat honorowy nad kampanią objęła Federacja Pacjentów Polskich.

Partnerami są: Instytut Terapii Komórkowych, RegenMed, Centrum Medyczne Klara, Life Institute oraz Polski Bank Komórek Macierzystych.

Patronem medialnym jest Medexpress.