#PacjenciMająMOCgłosu i chcą wziąć udział w publicznej debacie
Celem drugiej edycji kampanii #MocKomorek jest pokazanie terapii komórkowych z perspektywy pacjentów. W tej odsłonie poznamy prawdziwe historie pacjentów oraz dowiemy się, w jaki sposób sami pacjenci definiują poprawę jakości funkcjonowania po zastosowaniu terapii komórkowej, która z kolei przekłada się na poprawę jakości ich życia, oraz jak obecnie wygląda system wsparcia pacjenta, który podjął się Potwierdzonej Terapii Komórkowej.
W ramach obecnej edycji #PajcenciMająMOCgłosu publikowane będą cykliczne materiały filmowe z udziałem pacjentów, lekarzy prowadzących, a także pozostałych specjalistów, którzy na co dzień wspierają pacjentów podczas wielowymiarowej rehabilitacji.
Nie zabraknie także głosu uznanych ekspertów ze świata medycyny, nauki i organizacji pacjentów, którzy wzięli udział w pierwszej edycji kampanii:
-prof. dr hab. Krzysztofa Kałwaka z Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu;
-prof. zw. dr hab. n. med. Marcina Mycko z Kliniki Neurologii Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie;
Nie zabraknie także głosu uznanych ekspertów ze świata medycyny, nauki i organizacji pacjentów, którzy wzięli udział w pierwszej edycji kampanii:
-dr hab. n. med. Magdaleny Chrościńskiej -Krawczyk z Kliniki Neurologii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie;
-prof. dr hab. Ewy Zuby-Surmy z Pracowni Biotechnologii Komórek Macierzystych w Małopolskim Centrum Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
-Stanisława Maćkowiak, prezesa Federacji Pacjentów Polskich.
Organizatorem kampanii społecznej jest Instytut Komunikacji Zdrowotnej, a patronat honorowy nad kampanią objęła Federacja Pacjentów Polskich.
Partnerami są: Instytut Terapii Komórkowych, RegenMed, Centrum Medyczne Klara, Life Institute oraz Polski Bank Komórek Macierzystych.
Patronem medialnym jest Medexpress.